Hennig Olsen
Hennig Olsen Is skulle lansere nyheter for våren og kom til Kvikk for å få utviklet kampanjeinnhold som fenger til bruk i displayannonser, adshels og øvrig markedsføringsmateriell.

Løsning
Vi startet med å skape inspirasjonsboards i AI for å lande et par utgangspunkt for visuell retning å kombinere med de tradisjonelle produktmarkedsføringsgrepene i bransjen. Basert på dette skisset og illustrerte vi storyboards for annonsene for å forankre innholdet og retningen med kunde før produksjon. Se noe av prosessen for Soft Shake over.

I produksjonen brukte vi Phantom Flex, et kamera som kan levere ekstremt sterkt i saktefilm, dette gjorde at vi kunne kombinere ekte ingredienser, med digital animasjon for å skape en produktfilm som var visuelt gripende og iøyenfallende. Som DP på prosjektet brukte vi Kristoffer Grindheim, og til VFX brukte vi Expanse – vår prefererte VFX partner.
Etter filming engasjerte vi Expanse som skapte VFX til snuttene og kunden ble strålende fornøyd med resultat.

Lorem Ipsum

Lorem Ipsum