Hennig Olsen

Hennig Olsen Is skulle lansere nyheter for våren og kom til Kvikk for å få utviklet kampanjeinnhold som fenger til bruk i displayannonser, adshels og øvrig markedsføringsmateriell.

Løsning

Vi startet med å skape inspirasjonsboards i AI for å lande et par utgangspunkt for visuell retning å kombinere med de tradisjonelle produktmarkedsføringsgrepene i bransjen. Basert på dette skisset og illustrerte vi storyboards for annonsene for å forankre innholdet og retningen med kunde før produksjon. Se noe av prosessen for Soft Shake over.

I produksjonen brukte vi Phantom Flex, et kamera som kan levere ekstremt sterkt i saktefilm, dette gjorde at vi kunne kombinere ekte ingredienser, med digital animasjon for å skape en produktfilm som var visuelt gripende og iøyenfallende. Som DP på prosjektet brukte vi Kristoffer Grindheim, og til VFX brukte vi Expanse – vår prefererte VFX partner.

Etter filming engasjerte vi Expanse som skapte VFX til snuttene og kunden ble strålende fornøyd med resultat.

Lorem Ipsum

Lorem Ipsum

Vil du lykkes med innholdsproduksjon?

Flere arbeider